Reklama firmy to kluczowy element, który prowadzi przez drogę do sukcesu. Na rynku trudno o markę, która triumfuje bez uprzedniego promowania jej. Niezastąpione znaczenie ma dbanie o klientów już od chwili pojawienia się nowej marki w branży. Spotkanie służbowe, lunch biznesowy, święta? Wszelkie prezenty są mile widziane. Najlepiej, aby były to gadżety reklamowe z logo, które są pożądane przez klientów. Oferta jest bardzo bogata. Czym kierować się podczas wyboru?
Gadżety dla firm – klasyczny wybór czy nowoczesny pomysł?
Jaki jest najczęściej wybierany gadżet reklamowy? Oczywiście długopis z logo firmy. Jest standardowym produktem, który dostaje się przy niemal wszystkich spotkaniach biznesowych. Jest upominkiem praktycznym, pożądanym i zawsze mile widzianym. Przydaje się każdemu, szczególnie gdy jest to dobrej jakości długopis lub eleganckie pióro. Kubki to klasyczny pomysł na prezent dla kontrahentów. Tego typu gadżety reklamowe są równie mile widziane, jak artykuły biurowe z logo firmy. Są zawsze praktyczne, dlatego są tak uniwersalne i dobrze odbierane przez klientów. Ciekawym i mniej popularnym pomysłem jest wybór kubka termicznego zamiast standardowego porcelanowego. Warto wziąć pod uwagę również butelki wielorazowego użytku. To dobry gadżet reklamowy, który uwypukli dbanie firmy o ochronę środowiska, a taki odbiór marki jest wyjątkowo modny.
Warto zboczyć ze standardowej drogi i sprawdzić, jakie mniej standardowe o bardziej nowoczesne gadżety reklamowe są dostępne. Być może będą to na przykład narzędzia reklamowe? Niestandardowe pomysły zapadają w pamięć, dlatego bardzo dobrym pomysłem są praktyczne gadżety reklamowe. Ciekawym prezentem jest ładowarka USB, zwykła lub samochodowa. Zgodnie z ideą ochrony środowiska można wziąć pod uwagę również ładowarkę słoneczną z logo. Głośniki reklamowe to nowoczesne reklamowe gadżety, które przykują uwagę niejednego klienta. Powerbank oraz pendrive to zawsze dobrze widziana elektronika. Lokalizator kluczy z logo na pewno o wiele lepiej pozwoli się zapamiętać jako prezent firmowy dla kontrahenta.
Gadżety reklamowe z logo – może coś niestandardowego i praktycznego?
Torby i plecaki to zawsze mile widziane upominki dla klientów, jednak trochę oklepane.Kompas lub krokomierz reklamowy to będzie zdecydowanie mniej oczywisty gadżet reklamowy. W okresie urlopowym można zaskarbić sobie względy klientów dzięki prezentom typowo wakacyjnym: piłki plażowe z nadrukiem, ręczniki plażowe, parasole plażowe, maty, okulary i wiele innych. Pod tym względem ogranicza jedynie wyobraźnia oraz wymagania docelowej grupy klientów, do których planuje się dotrzeć. Klient jest najważniejszy i to on przede wszystkim powinien być zadowolony z otrzymanego prezentu. Najlepiej dobierać gadżety reklamowe pod konkretne osoby oraz ich zainteresowania.
Odzież z logo wydaje się być zawsze trafionym produktem reklamowym, bez względu na branżę. Koszulki, bluzy lub kurtki z logo to rzeczy, z których kontrahenci chętnie korzystają. Klienci są zadowoleni i reklamują daną markę dzięki pokazywaniu światu dobrej jakości kurtki z logo firmy. Prezenty powinny być ładne, ale również praktyczne i dobrej jakości. Funkcjonalny upominek, który trafi w gust klienta, umożliwi związanie z daną marką. Na co przede wszystkim warto zwrócić uwagę? Powinno to być uzależnione od branży i marki, w której dana firma działa. Łączone prezenty są dobrym rozwiązaniem: tradycyjne z nowoczesnymi. Długopis oraz kubek na pewno szybciej zapadną w pamięć, gdy będą sprezentowane razem z akcesoriami reklamowymi do telefonów.