Pewna część ludzi kupujących nowe auta marki bmw inwestuje w egzemplarze ze słabszą klimatyzacją dwustrefową, zamiast czterostrefowej. Egzemplarze te nie mają też zawieszenia pneumatycznego, czyli są one skonfigurowane dość ubogo, ale po tych trzech lub czterech latach wiele się zmienia. Mowa tu dokładnie, o tym że właściciela takiego samochodu może zainwestować w dedykowane zawieszenie pneumatyczne z nowszej wersji poliftowej i w wiele innych dodatków, które zwiększą wartość danego egzemplarza. Nie każdy tak modyfikuje auto tylko po to by było ono więcej warte, czyli po to by je drożej sprzedać, bo liczy się też zwiększanie komfortu i to by przed znajomymi popisać się ciekawym wnętrzem i wyposażeniem.
Zapraszamy do naszego sklepu: miech bmw e53
Czy dedykowane pneumatyczne bmw jest opcją ciekawszą w modelu X5?
Samochody takie jak BMW X5, czy tez X3 to zdaniem wielu modele znacznie lepsze do zainstalowania zawieszenia pneumatycznego bmw. Mowa tu dokładnie o tym, że to auta klasy SUV, znacznie lepiej radzące sobie wtedy gdy trzeba podjechać pod górkę o niewielkim nachyleniu, która na dokładkę jest tą porośniętą trawnikiem. Samochody te mają też napęd na cztery koła, choć nie aż tak sprawny jak ten w prawdziwym samochodzie terenowym i co najistotniejsze radzą sobie bardzo dobrze na gruntowej drodze rozmiękczonej przez intensywny deszcz. Z tych przyczyn mogą się wydawać opcją ciekawszą jeśli chodzi o założenie dedykowanego zawieszenia pneumatycznego bmw i to zwłaszcza tego do wersji poliftowych, choć takie zawieszenie nie tylko unosi dany samochód. wiele w tego typu przypadkach znaczą też jego zalety związane ze zwiększaniem komfortu, a te konkretne maja też kluczowe znaczenie w przypadku limuzyn bmw, które w czasach obecnych też mogą mieć napęd na cztery koła, bo takowy ułatwia jazdę z wyższą prędkością lub wtedy gdy drogi są oblodzone. Jeśli natomiast doda się do tego zawieszenie pneumatyczne to otrzyma się nieco więcej istotnych zalet.
Zrób zakupy tutaj: miech bmw e39
Czy dedykowane zawieszenie pneumatyczne do bmw może oznaczać więcej problemów elektronicznych?
Wielu ludzi obawia się dokupienia dedykowanego zawieszenia pneumatycznego do bmw, ze względu na to, że znacząco zwiększa się liczbę elektronicznych podzespołów porozumiewających się z komputerem danego egzemplarza. Dla wielu z nas więcej elektroniki to też i więcej tych błędów natury elektronicznej. One rzecz jasna działają na nas odstraszająco, a konkretniej to ta perspektywa tego, że mogą się pojawić. Dlatego wielu ludzi wybiera te wersje bmw, w których przypadku psuje się niewiele, ale i takich zaczyna brakować, bo elektronika staje się standardem, czyli niektórzy z nas doświadczają też niezawodności elektroniki łączącej się z pneumatycznym zawieszeniem bmw i doskonale wiedzą o tym, że to nie elektronika zawodzi, tylko ludzie, którzy raczej średnio się nią posługują. Wielu też zaczyna się nią posługiwać lepiej, bo biegłość w obsłudze technologii staje się nie tylko modną, ale też niezbędną, a auta z rozbudowaną elektroniką zaczynają też naprawiać fachowcy nie związani z marką bmw umowami, czyli rozbudowana elektronika sterująca coraz mniej nas odstrasza.